Rabobank

Rabobank

Rabobank

  • 1 nov 2018

Van strategie tot opgestroopte mouwen: als Adviseur Marketing & Communicatie realiseerde ik marketing- en communicatieprojecten in een adviserende, coördinerende en uitvoerende rol. Van de ontwikkeling en uitvoering van het communicatiebeleid zoals de ‘visie op distributie 2016 – 2020’ waarbij 81.000 klanten zijn geïnformeerd over de sluiting van kantoren en halvering van openingstijden…. en slechts 1 klant heeft geklaagd. Tot commerciële acties om het marktaandeel in hypotheken te laten stijgen en nieuwe klanten te werven. Van crisiscommunicatiecontent management en online marketing & communicatie tot data-analyses en marktonderzoek. Van de Spaarweek, speciaal voor onze jongere klanten, met als resultaat: duizenden blije kinderen, honderden uitgewerkte dromen en een aantal hele gelukkige winnaars. Tot het organiseren van evenementen.

Kortom: ik heb meegewerkt aan de verdere versteviging van het ‘merk’, de zichtbaarheid en bekendheid, de beleving en waardering.