Regiomarketing

Regiomarketing

  • 28 sep 2016

De doelstelling van RBT Rivierenland is duidelijk: Het bevorderen van bestedingen en werkgelegenheid in de toeristische sector. Om deze doelstelling te behalen wordt vanuit een viertal pijlers gewerkt: kennis, ontwikkeling, informatievoorziening en marketing. Voor een sterke regiomarketing ontwikkelde ik producten en diensten om bezoekers te trekken. In de praktijk:

  • was ik sparringpartner en aanjager van nieuwe projecten.
  • ontwikkelde en onderhield ik samen met mijn collega’s websites zoals:    rivierenland.nlgelderseroutes.nl en rivierenland.biz.
  • is goede online zichtbaarheid en een hoge ranking op Google onmisbaar. SEO, SEA, social media en
    e-mailmarketing waren dan ook dagelijkse kost.
  • ontwikkelde ik jaarlijks promotiedrukwerk, van het glossy magazine RVRNLND tot minimagazines zoals Landelijk Rivierenland en het routeboekje.
  • ontwikkelde ik materialen ‘op maat’ voor bedrijven en overheden.

Doelen en resultaten…
Strategische Marketingvisie
Jaarverslag 2017